Thursday, October 15, 2009

projek HSE.

HSE = health, safety, and environment. subjek ni. perlu kami ambil. memang wajib untuk semua penuntut di utp.

dan. seperti biasa. kami perlu membuat assignment. yang memang boleh membawa kesakitan kepada kami. dalam proses menyiapkannya. haha.

cuma. kali ni lain sikit. kami perlu buat video. yang ada kaitan dengan apa yang kami dah belajar. dan hasilnya. ni yang kami siapkan. haha.


harap-harap. kami dapat markah yang tinggi la. haha.

11 comments:

saffron tia_najib said...

muahahahaha..
azwan bakhtiar si pelakun fofular
daddy si pelakun fofular gk
nk tau ahh ti ko nye marks

A I N >.< said...

haha
nice one!
tenet utp m'bnarkn aq menonton
:)
*tepuk2*

aishah said...

kelakar! haha..
jauh btoi plastik tu terbang ek..

fatynlicious said...

wahaha
aku suka betul part hang dalam keta tu
nampak ada gaya betui macam bapak org
hehe

bAnA said...

haha....cameraman la yg terbaek dlm ni.....

.Nora Kacak. said...

i can see the tiger!!
senget. jauh nak p zoo taiping dr ipoh. hahahha gudluckkk sahabat! =]

anice said...

kantoi!!!
plastik tuh berlubang en?
kelentong tol laaa..
tp best la video nih..
saket perot aku gelak..
gud job!!!

-azwanbakhtiar- said...

-tia
tengok la. kalau perform. baru aku bagi tau. haha

-ain
mari kita enjoy internet utp selagi masih ada masa.

-aishah
worst case scenario. jauh la kot. haha

-fatin
yeka nampak macam bapak orang? zz

-bana
team terbaik. bantai ja buat kan. janji kita puas hati. haha

-nora
dari tronoh ke ipoh pon dah jauh. inikan pula ke taiping. haha

-anice
kalau tak ada lubang. memang eksiden betul dah. haha

usop said...

mmg sah..hg mmg bpk org..

ZuRaNaI said...

haha..siyes lawak..

ra|nbOw said...

hahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahaha.

ok azwan. lawakkkk gleee ko. sumpah.

aku da sengih sorang2. huhu. x leh blaaa gayamu.

video not bad. muzikk pon sume x leh bla. haha. XD