Thursday, October 8, 2009

transformasi: 02

kamu kenal dia ni?




sekarang. dah nampak belum?




kalau tak kenal susan boyle lagi. tolong la cari kat google.

transformasi dalam hidup. yang berlaku dalam masa yang sangat singat. sangat menarik perhatian. dari hidup yang memang serba kurang. tiba-tiba menjadi antara makhluk yang paling dikenali di atas muka bumi ni.

jangan hiraukan apa yang orang nak cakap. tu cuma akan buat kau tak dapat kejar cita-cita kau. kalau kau dah kejar tapi tak dapat. tu memang bukan rezeki kau la. huhu.

agak-agak bila malaysia nak ada rancangan macam ni ek. malaysia's got talent. dan. agak-agak la. talent apa yang bakal muncul? nanti kita tengok.

3 comments:

aishah said...

lain gila..
erm..konpius2..
xpa..nt sure malaysia buat gk..
hurm..kualiti tu xtau sama ka x..
tp pemenang2 realiti show kt malaysia ni selalunya tak ke mana pun..
naik skejap ja..
pastu sunyi sepi..

Mrs Camillo said...

OMG... csntiknya susan sekarang.

Niviey16 said...

Betul.tengok la AF..dulu pop nak pecah..skg x dengar kabo pon