Thursday, November 12, 2009

ok fine.

bila semua orang yang jumpa aku cakap macam ni:

"oh baru bangun ek."

sedangkan aku dah lama bangun. siap mandi 2 kali dah. ini hanya membawa kepada satu maksud yang terang lagi nyata:

PERGI GUNTING RAMBUT.

oh maaf la wahai peminat. sibuk sangat dengan final ni. lepas kertas bahasa perancis. aku terus ke kedai gunting rambut. ok?

hm. nak gunting gaya apa pulak kali ni?

5 comments:

Rizal Yusof said...

Gaya apa la sgt!!!!
Huhuhuh....

zaifadzmeen said...

hhahahaha...

weyh, apekate ko gunting macam cashier kat salam~
ley mintak keje untuk cuti sem ni. :D

lalalalala~

-azwanbakhtiar- said...

-rizal
dah lebih 10 tahun kenal. takkan xpernah tengok aku buat lain kot. haha

-zye
cis. ayad dah cerita benda ni. lama dah tak p salam. so tak tau la camna rambut dia tu. hehe

fatynlicious said...

aik, rambut hang macam mawi pon boleh nampak cam baru bangun tidoq kah?

fatynlicious said...

aik, rambut hang macam mawi pon boleh nampak cam baru bangun tidoq kah?