Friday, January 8, 2010

malam ni.

malam ni. aku p bank in duit. kat atm petronas jalan skudai. untuk abang tajul. sebab nak beli benda ni. dah setahun pakai moto baru ingat nak beli penutup radiator ek. aduhai.



bila keluar dari kedai mesra tu. aku ternampak moto ni. yang aku memang bajet boleh jumpa kat showroom ja. tak sangka boleh jumpa atas jalan. wow.


suzuki GSX1300R (hayabusa)

moto 1300cc berkelajuan maksimum 300 kilometer sejam (tanpa modifikasi) ni harga dia dalam rm 94 ribu. serius tak sangka boleh terserempak malam ni. bila la nak boleh merasa moto hebat macam ni ek. selagi cukai gila-gila tinggi. tak mungkin kot.

oh entri ni juga sebenarnya bertujuan nak promosi patch terbaru untuk PES 2010. dah kemas kini banyak. sekarang pasukan kebangsaan malaysia dah ada. tak sabar nak main. kepada yang berminat boleh muat turun kat sini. aku letak sikit screenshot untuk patch terbaru ni.





oh ya. sebelum terlupa. kepada yang berminat dengan konvoi ala-ala cerita wild hogs. dijemput masuk blog abang ohsai79 (klik sini). menarik.


sekian buat malam ni. esok pagi nak teman adik aku pergi persada. karnival ipt benda apa tah.

1 comment:

ifwat said...

awat lama dh x update blog ni azwan oiii...