Sunday, February 14, 2010

evolusi pelekat kenderaan utp.

setiap tahun. pelekat kenderaan pelajar. harus ditukar. wajib sebenarnya. pelekat-pelekat ni harus diganti pada setiap semester julai. kiranya. sepanjang aku belajar kat utp ni. dah 3 jenis pelekat aku letak kat kenderaan aku. haa.

mari kita tengok jenis-jenis pelekat yang telah dilekatkan pada motosikal aku. dan oh ya. pelekat kereta mempunyai corak yang sama. cuma diperbuat daripada material berbeza. kamu pun tahu. kan?

mari kita tengok perubahan corak pelekat kenderaan utp.



julai 2007.


julai 2008.

julai 2009.

seperti yang kamu semua lihat. semakin lama. semakin tak cantik. T.T bagi aku. pelekat yang mula-mula tu paling lawa. ada la jugak seni dia tu.

"oi sapa kata yang ringkas tu tak berseni?"

mesti ada yang cakap macam tu punya. oh. aku tak mau kritik. aku cuma nak yang lebih berseni. bukan kita tak bayar untuk dapatkan pelekat tu. dah la proses pembahruan pelekat sangat memenatkan. sekurang-kurangnya. bagi la pelekat yang cantik sikit. baru la boleh nak banding dengan pelekat kenderaan universiti lain.

diharapkan pihak yang berkenaan membaca entri yang menimbulkan isu kecil ni. sekian.

6 comments:

Nurul Haniza said...

hem..siyes xberkenan july10 punye...
agakla xcantik.. oren+biru..

Nur -al- Ain said...

yes, uitm nye cantik. hahaha..
mmg benci bile tiap tiap thn kene tuka sticker. leceh!

fatynlicious said...

aku suka pelekat yang first tu.
lawa

laila said...

stuju3.

BuRuuj said...

ye..saya pun! suke yg first. normal lah tue, nak bagi alasan harga gula naik! hahaha....apakah?

ra|nbOw said...

btol la. makin lame makin buruk. huhu