Wednesday, May 5, 2010

rindu.

malam tadi. atas cadangan seseorang. aku dengar lagu Hampa. nyanyian to'ki. dulu. masa kerja kat kelab kafe kat airport bayan lepas tu. bila kayuh basikal pagi-pagi. nanti aku layan lagu tu. haha.

dan setiap kali aku dengar lagu tu. aku cukup suka baris-baris awal lagu tu.

ku ditinggal senja, malam menghampiri,
sendiri ku sedang menanti,
segera oh angin sampaikan rinduku..

dan. setiap kali aku dengar lagu tu. aku akan tukar status kat googletalk.


pagi tadi. aku tengok. dinda online. oh dia pergi kelas lambat sikit pagi ni. oleh itu. chat la dengan dia kejap.

aku : selamat pagi~
dinda : :)

aku : (dengan harapan dia baca status aku) angin dah sampai belum kat adelaide tu?
dinda : dah2.
aku : :)
dinda : seronok benda pa? busuk ada la.

aku : ..

ok fine. lepas ni tak mau sampaikan rindu guna angin dah.

7 comments:

ra|nbOw said...

HAHAAHAHAHAHAH. angin salah fhm kot. XD

-rye- said...

dinda hang terbaik!!!!!!!!!!

duranian said...

jiwang xhabis2
haha

Mrs Camillo said...

duranian ada di sini juga. oh, oh. :)

awat hang jiwang sgt ni azwan. aku dok baca cita sampai nak nangeh da nie.

haih.

eli.Suhaili said...

*gelak besar*

Dinda Azwan Bakhtiar kelakar!

Yang hang p hantar angin busuk hang kat dia buat apa, cuba hang p hantar perfume sembur ke, sure dia nanges pagi tu :P

aishah said...

tipu tipu tipu!
angin sejuk la..=p
belanja mkn skrg..upah subahat..
hahaha..

Lavender Ungu said...

hahahaha...gile cute!!kekeek :P :P kunun abes jwang arh anta rindu gune angin~
skali angin.....
haha :P