Wednesday, September 15, 2010

pembakar semangat.

ahad hari tu. azri silmi. dan tunang dia. dah selamat diijabkabulkan.



ah. ini tak boleh jadi!

perbuatan tersebut telah menyebabkan semangat aku untuk kahwin semakin berkobar-kobar. tak sabar nak menghalalkan yang haram. rasa macam nak kumpul duit sesungguh hati saja!

kepada pengantin baru. ingatlah. kahwin ni bukan untuk lepas nafsu ja tau. dah kena pegang tanggungjawab besar dah lepas ni.

apa-apapun. selamat pengantin baru. semoga berkekalan sehingga bila-bila. di dunia. dan di akhirat jua.

=)

2 comments:

Zinedine Zaiddin said...

Tahniah2, bak kata engko kat ruang komen ni...sila berkomen jangan beromen.

Olivia Chin said...

Hehehe..aku pun ada rasa semangat nak kahwin. Tapi calon takdak. ni baru dikatakan 'gatal'. hahahah