Thursday, September 23, 2010

Review House MD musim ketujuh.

pagi tadi. aku telah berjaya memuat turun episod pertama House MD musim ketujuh. dengan perasaan rindu yang melampau untuk tengok. aku gagahkan jua tengok walaupun tengah demam. haha.

aku tonton rancangan dari mula sampai habis.

perasaan tak puas hati menyelubungi diri ini. untuk kali pertama aku rasa tak teruja langsung tengok season premiere house.

kali ni. house tak buat differential macam selalu. boleh dikatakan setengah dari episod tu berkisar pasal house dok romen dengan cuddy. kalau orang muda yang dok romen. macam chase dengan cameron dulu tu. boleh la tahan. ni orang tua. LOLZ.

lagipun kes yang diselesaikan pasukan dia kali ni sangatlah mudah. differential yang sangat sekejap. eh dah habis dah cari punca?

argh.

keadaan ni buat aku makin percaya yang House MD akan ditamatkan lepas musim ketujuh ni (sumber di sini). kalau berterusan macam ni. baik tamatkan saja. hahaha

semoga kepercayaan aku ni dimusnahkan menjelang minggu depan.

1 comment:

AbgBeCA said...

haha,aku rasa makin menarik pas ni