Sunday, October 10, 2010

kau cakap kami penipu. tapi kau pun sama saja.

merujuk kepada artikel yang keluar dalam utusan hari ni.

heh bukan nak kata. bukan susah sangat nak tengok kredibiliti gambar yang dihantar tu. google laa. kalau ada. nanti terus keluar nama universiti tu.

tak pun. buat satu syarat baru. kalau nak hantar gambar kat ruangan tu. sila tangkap gambar kat depan papan tanda universiti. tak pun. tangkap gambar bersama rektor universiti tu. hah nak sangat kejujuran!

malas nak komen banyak. boleh baca bro obefiend punya komen.

oh ya. ni gambar yang aku print screen masa hari raya hari tu. sapa yang tak pernah tengok gambar ni sebelum hari raya?




why so serious? let's put a smile on that face.

No comments: