Wednesday, November 17, 2010

bragging rights?

speedtest merupakan satu laman web yang kita boleh guna untuk uji kepantasan kita menaip. aku mula dikenalkan dengan benda ni oleh fatin nadia. masa tu. aku tengok. banyak betul dia boleh taip. hebat sungguh. terasa tercabar. aku taip la jugak.

paling tinggi aku pernah taip. 59 perkataan melayu seminit.


lepas tu tak pernah dapat dah.

sampai la hari ni. bila suhaili salhadi dok tulis kat wall dia. (hoi tak ada kerja nak buat raya-raya ni ek). cakap pasal speedtest ni.

oleh itu. sekali lagi. aku terasa macam nak menunjuk-nunjuk. dan akibatnya. aku buat la speedtest tu sekali lagi. yeah aku berjaya memotong rekod sendiri. maka semakin berlagak la lepas ni. haha


tapi masih jauh gila daripada matlamat yang aku letak dulu-dulu. 100 perkataan seminit. macam tak mungkin jadi. tapi siapa tahu? haha. buat masa ni. aku letak yang 61 perkataan ni dulu la ek. hahahaha

2 comments:

fatynlicious said...

hahaha paling laju aku taip pun 69 patah perkataan. nak dapat 70++ tak mampu lagi.
anyways, tahniah!

eli.Suhaili said...

booo :P