Monday, November 29, 2010

kiriman dari uk.

abdullah zubair merupakan bekas kapten saya. kapten sekolah. kapten pasukan bola keranjang. dan lain-lain kapten yang ada di sekolah.

sekarang ni dia belajar kat uk.

sejak pertengahan tahun ni. dia asyik mempromosi barangan dari uk, kepada kami yang kat malaysia ni. katanya murah. lalu saya dan rakan-rakan pun membuat tinjauan. boleh tahan jugaklah murahnya. mahal kat kos penghantaran ja. tapi kira masih murah kalau nak banding dengan beli kat malaysia.

lalu saya telah bersetuju untuk membeli sesuatu daripada abdullah zubair. dikepilkan sekali gambar-gambar yang berkenaan:


bungkusan yang diterima. royal mail wei!

t-shirt marvel yang didiskaun 70%

seluar jeans lee cooper. diskaun 70% jugak. haha

£3 x MYR5.00 = MYR 15 ja.

ni la tujuan utama aku pesan barang kat abdullah zubair. berkenan aku tengok kasut ni. hehe dapat kasut baru. yeay!


ok. kalau kamu rasa nak pesan barang kat bekas kapten saya tu. sila ke laman ini untuk melihat katalog. kalau rasa nak pesan barang dari uk yang lain, sila hubungi beliau melalui laman tersebut ek.

sementara tu. aku nak bergembira dengan sepersalinan baru aku tu dulu. calo!

4 comments:

Anonymous said...

sampai,aku igt x smpi..sbb jauh sgt

Olivia Chin said...

hahaha..buat iklan ke ni weh? :)

aRa_HaNi said...

kasut baru.,,nice!,,x tempah kat aku sekaliu ke?

-azwanbakhtiar- said...

@anon
sampai. royal mail wei

@oli
yup promot. kalau tak dolah marah. aku tak bayar lagi duit barang2 neh. haha

@fara
kasut hg bg tu dok elok lagi wo. sekarang baru boleh pakai buat main basket. :D