Tuesday, July 12, 2011

persediaan.

aku rasa, semua orang tau, yang aku ni penyokong liverpool fc. hampir semua orang tau, liverpool fc nak mai buat tour kat asia, dan malaysia salah satu negara yang termasuk dalam senarai negara yang dilawati. yang aku rasa tak ramai yang tau, liverpool nak mai hari sabtu ni (16 julai), dan tiket perlawanan persahabatan menentang skuad malaysia xi ni, memang cepat sangat habis.

aku dan sufi siap mintak cuti lagi nak p beli tiket. beratur dekat 2 jam kat klcc, hanya untuk dapat tau tiket rm108 yang kami nak beli dah habis. tak apalah, dapat tiket rm68 pon jadi la. menghadap kamera jugak.

menjelang perlawanan sabtu ni, aku dah berusaha mendapatkan beberapa benda:


tiket rm68. green gate. menghadap bangku simpanan. boleh tengok king kenny. hahaha.


training pass. hari khamis ni. boleh tengok depa jogging keliling padang 4 kali. training pass ni terhad wei!

kemeja t khas sempena perlawanan ni. beli kat rejectshop pada harga rm49. tiba-tiba rejectshop jadi pengedar rasmi barangan liverpool. ada jual macam-macam jenis kemeja-t, kemeja polo, skaf, lanyard, bola, dan macam-macam lagi. sila dapatkan barangan anda di rejectshop yang berhampiran anda. hahaha.


skaf. dinda bagi. beli kat adelaide. baru sampai pagi tadi. terima kasih banyak-banyak! :D

haha, berhabis banyak jugak rupanya untuk sabtu ni. punyalah semangat. lepas tu. bila dapat tau benda ni:

henderson, reina, LUCAS, gerrard, suarez semua ni tak boleh datang!!

kenapaaaaaaaaaaaa?

henderson tengah bercuti lepas piala dunia bawah 21 baru-baru ni. gerrard dengan reina dalam proses pemulihan selepas pembedahan. lucas dengan suarez terlibat dengan copa america kat argentina.

haih sabaq jela. 22 tahun menanti. aku akan turun jugak insyaAllah. kepada Abdullah Zubair, kapten aku yang akan mendirikan rumah tangga pada hari itu jugak, aku mintak maaf sebab tak dapat turun kelantan. kenduri belah penang aku turun insyaAllah. selamat pengantin baru bro!

kita jumpa di stadium sabtu ni!

No comments: