Monday, December 5, 2011

puasa asyura.

oleh kerana banyak sangat ajakan dari rakan dan taulan di facebook, aku telah membetulkan niat, dan turut serta bersama-sama kebanyakan dari mereka berpuasa sunat sempena hari asyura.

sebelum tidur, aku tengok jadual waktu solat. kat tronoh masuk subuh pukul 5.49 pagi.

makanya, aku kunci jam pukul 530. oh ya, aku kalau bersahur, cukuplah kalau dapat beberapa teguk air kosong. haha.

--530 pagi---

aku terjaga, aku tengok jam. wei sebab apa awal sangat bangun ni? terus aku sambung tidur. tersedar balik pukul 615, dengan penuh penyesalan.

tak apa, puasa tetap puasa, insyaAllah. :) kepada yang tak join lagi, dan tak buat benda-benda batal puasa, marilah join~

1 comment:

Anonymous said...

btw hari ni just posa pre asyura..esok(selasa) baru hari asyura..