Saturday, December 17, 2011

statistik

sejak aku malas blogging ni, memang ketara sangat penurunan pembaca. haha padan muka.

tapi kan, aku rajin jugak membaca statistik blog aku neh. boleh tau berapa ramai orang baca, apa yang orang suka baca, apa yang orang taip kat google yang menyebabkan mereka sampai kat blog aku ni.

cutting the crap, ni hasilnya.

overview statistik blog ni,
macam yang hgpa bole nampak. entri yang paling banyak dibaca adalah entri pasal konvoi ke kuala kangsar. (klik sini). seribu capaian lebih, berbanding entri kedua paling banyak dibaca, hanya 300 lebih saja. (klik sini untuk bagi naik sikit statistik. haha!)

nampaknya semua orang suka benar dengan topik ni. tapi topik ni lama sangat dah. takkanlah aku tak ada topik lain yang nak diceritakan. hahaha. nak buat macam mana, sibuk sangat-sangat. kata dah jadi budak final year. hahaha.

insyaAllah entri-entri lepas ni akan bertujuan meningkatkan capaian. bukanlah untuk riak, cuma nak lagi ramai yang dapat benda yang ingin aku sampaikan.

terima kasih kepada semua pembaca yang sudi membaca blog aku ni. haha

No comments: