Saturday, June 2, 2012

hujung minggu yang lain macam.

kita mulakan entri ni dengan gambar ni:



pagi tadi, aku semangat nak membeli beras. maka, bersemangatlah aku membawa moto pergi ke tesco seri iskandar.



hari ni, memang lain macam punya ramai.memanglah hari ni hari cuti, tapi ramai dia lain macam. baru pukul 9pagi kot. sebab apa semua orang serbu teco ni ha?

maka aku tulislah status macam yg hgpa tengok kat gambar pertama tu. dan berdasarkan maklumbalas yang aku dapat, memang hari ni hari budak-budak baru uitm masuk mendaftar. selamat datang ke alam universiti. haha.

tapi yang aku nak cerita ni, keadaan dalam tesco tu sendiri. untuk pengetahuan pembaca di luar kawasan tronoh, tesco seri iskandar ni kecik ja. lot parking pon tak banyak. bila ramai orang datang, memang penuh laa. nasib baik aku naik moto.

masa aku masuk ja tesco tu, keadaan dia lebih kurang ni:



disebabkan aku berbadan besar (ya aku menyedari diri), aku mendapati diri ini susah untuk bergerak melepasi manusia yang ramai ni.

terus dok bajet macam altair dan ezio. oh kalau bole tolak orang sesuka hati macam ni kan seronok:


ok berangan jadi assassin secara melampau ni, argh~



No comments: