Saturday, June 2, 2012

kehidupan sebagai manusia tahun akhir di utp.

masuk hari ni, dah 2 minggu semester baru berjalan. disebabkan jadual aku kosong sangat-sangat semester ni, apa yang aku buat untuk mengisi masa senggang yang terlalu banyak?

1. cuba habiskan assassin's creed series. sekarang baru kat assassin's creed 2. brotherhood dan revelation menanti~

hai ezio

2. layan nba playoff 2012. terima kasih kepada skiptodsky yang selalu tolong download.


3. jadi penulis tetap untuk blog vendetta fc. pautan di sini.





selain daripada semua ni, aku jugak tengah cuba untuk beristiqamah untuk menghabiskan masa yang terluang dengan mengimarahkan surau dan masjid. serius, semester ni tak ada benda dah nak buat, apa salahnya kita menjaga solat berjemaah? lagipun sekarang dah rejab, tak lama lagi nak ramadhan dah. bolehlah persiapkan diri untuk menanti kehadiran bulan penuh barakah itu.

haha terasa macam orang dah pencen pulak, selalu p surau, p masjid. takpa, kurang-kurang, mengingatkan kita yang hidup ni sekejap ja. kejap ja dah lima tahun. kejap ja dah pencen. masa untuk hidup di muka bumi ni pon dah semakin berkurang. kena la ada bekalan yang cukup~

apa-apa pun, semoga semester ni penuh kegembiraan. amin.

No comments: